Dažnai sakoma, kad žmonės yra tingūs ir neapdairūs, kai kalba eina apie jau suplanuotų vizitų atšaukimą, ypač medicinos srityje. Manoma, kad neatvykę pacientai palieka gydytojus be darbo, klinikos patiria nuostolių, o kiti pacientai priversti ilgiau laukti. Tačiau ar tai tikrai neatsakingumo klausimas – ar į situaciją galima pažvelgti kitaip?
Pabūkime kritiški minčiai, kad žmonės tiesiog yra aplaidūs.
Išanalizavome savo 2024 metų klientų duomenis, sutelkdami dėmesį į bendrą vizitų ir atšaukimų skaičių. Ką parodė rezultatai? Kiekvieną mėnesį fiksuota daugiau nei 26 000 vizitų ir beveik 5 500 atšaukimų. Tai reiškia, kad buvo atšaukta 20 % visų suplanuotų vizitų. Nors iš pirmo žvilgsnio tai gali kelti nerimą, iš tiesų tai – teigiamas ženklas. Štai kodėl.
Dėl automatinių Qticket priminimų – el. paštu, programėlės pranešimais ir SMS – pacientams ne tik primenama apie artėjančius vizitus, bet ir suteikiama galimybė juos greitai ir patogiai atšaukti, jei jų planai pasikeičia. Vienas iš penkių klientų pasinaudojo šia galimybe. Įsivaizduokite, jei vienintelis būdas atšaukti vizitą būtų skambinti į klientų aptarnavimo centrą ir laukti eilėje 10 minučių. Kiek žmonių iš tikrųjų tai padarytų? O kiek tiesiog pamirštų?
Išvada? Žmonės nėra neatsakingi – jiems tiesiog reikia prieinamų ir patogių sprendimų. Siūlydamos sklandų atšaukimo procesą, klinikos sumažina prarastų pajamų riziką, išvengia nereikalingų skambučių centro išlaidų ir optimizuoja vizitų planavimą. Skaičiai kalba patys už save.