Naujos kartos eilių sudarymo ir vizitų
rezervacijos sprendimai

Nuotolinis eilių sudarymas

Prisijunkite prie eilės nuotoliniu būdu mobiliuoju telefonu

Klientai įeina į skyrių tik atėjus jų eilei

Sklandi integracija su esama eilių sudarymo sistema be jokių papildomų išlaidų

Jokių papildomų investicijų į techninę įrangą

Vizito rezervacija

Lengvas ir intuityvus rezervavimas internetu iš bet kurio įrenginio

Automatiniai pranešimai ir paprastas rezervacijos atšaukimas

Žymus neatvykusiųjų skaičiaus sumažėjimas

Sklandi integracija su esamu rezervacijų kalendoriumi be jokių papildomų išlaidų

Eilių valdymo sistema

Geriausi eilių sudarymo techninės įrangos gamintojų sprendimai

Ilgalaikė nuoma, įskaitant nemokamą įrengimą ir priežiūrą

Viskas įskaičiuota į vieną mėnesinę įmoką

Speciali „Qticket“ eilių sudarymo ir rezervavimo sprendimų kainodara

Download for free:

Padidinkite klientų aptarnavimo veiksmingumą

Iš anksto gaukite visą reikiamą informaciją apie lankytojų poreikius ir paspartinkite klientų aptarnavimą vietoje
%
Trumpesnės fizinės eilės
%
Mažiau telefono skambučių
%
Mažiau neatvykstančiųjų

Mūsų programinė įranga

Pritaikyta finansų, medicinos ir viešosioms įstaigoms bei pramonės šakoms, kurioms keliami aukšti saugumo reikalavimai. Atnaujiname ir automatizuojame esamas eilių sudarymo ir vizitų planavimo sistemas per paprastą integraciją, todėl galite pakelti savo paslaugų kokybę į naują lygį be papildomų investicijų į naują techninę įrangą ar darbuotojų mokymą.

Paprastos ir saugios virtualios eilės – supaprastintas klientų srautas. Integracija su esama eilių sudarymo įranga. Prieiga prie klientų per nemokamą mobiliąją programėlę „Qticket“.

Patikimas patogus užsakymų valdymas, kad būtų galima lengvai tvarkyti visus vizitus. Integracija su esama eilių sudarymo ir susitikimų rezervavimo sistema bei kalendoriumi. Prieiga prie klientų per tinklalapį arba nemokamą „Qticket“ mobiliąją programėlę.

Key Benefits

Organizuota ir saugu
Klientų srautas

Pašalinkite fizines spūstis perpildytose laukimo zonose, nukreipkite klientus į netoliese esančius filialus, kuriuose laukimo laikas trumpiausias, tolygiai paskirstykite lankytojų srautą per dieną

Išteklių optimizavimas

Sumažinkite pridėtines administracines išlaidas, pagerinkite darbuotojų efektyvumą, padidinkite apyvartą ir kasdien aptarnaukite daugiau lankytojų panaudodami mažiau išteklių

Nepriekaištingas klientų aptarnavimas

Pagerinkite klientų patirtį ir sumažinkite nusiskundimų kiekį, naudodami patogią alternatyvą vietoje susidarančioms eilėms ir nepatogiam tradiciniam vizitų planavimui

Sumažėjęs neatvykstančiųjų skaičius

Siųskite automatinius priminimus su integruotais atšaukimo ir laiko pakeitimo mygtukais, kad klientai būtų savarankiškai apsitarnauti net ir po darbo valandų

Verslo žvalgyba ir analizė

Peržiūrėkite duomenų įžvalgas naudodami automatiškai generuojamas ataskaitas su pasirinktiniais parametrais ir greitą grįžtamąjį ryšį iš lankytojų apie jų aptarnavimo patirtį, pasitelkdami apklausas su pasirinktinėmis taisyklėmis ir sąlygine logika

Lengvas perėjimas prie internetinių pasiūlymų

Suteikite lankytojams galimybę gauti paslaugas internetu prieš prisijungiant prie eilių vietoje arba užsiregistruojant vizitui, nukreipkite klientus į savo svetainę ir skatinkite paslaugų skaitmeninimą

Suteikite lankytojams galimybę saugiai ir be streso naudotis jūsų paslaugomis bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje

Paprasta prieiga visuose įrenginiuose

Patogi prieiga prie jūsų paslaugų vos keliais paspaudimais jūsų įmonės tinklalapyje
ir nemokamoje „Qticket“ mobiliojoje programėlėje.

Nepriekaištinga naudotojo sąsaja įmonėms, dirbančioms keliose vietovėse

Aiškus ir intuityvus dizainas, pritaikytas įvairaus techninio išprusimo lygio naudotojams.
Specialiai sukurta įstaigoms, kurios teikia savo paslaugas keliose vietose ir turi didelius klientų srautus.

Pagrindinės funkcijos ir priemonės

Į mobiliuosius įrenginius orientuotos, modernios, paprastos ir patogios rezervavimo sistemos, kurios atlieka visas funkcijas
Rezervacijos realiuoju laiku

Lankytojų srauto stebėjimas kiekvienoje paslaugų teikimo vietoje ir užsakymų prieinamumas pagal realaus laiko būklę

Kalbos lokalizavimas

Daugiakalbė sąsaja daugiau nei 140 kalbų, kad lankytojų patirtis būtų geresnė, atžvelgiant į jų pageidavimus

Prioritetinės eilės

Pritaikytos, iš anksto apibrėžtos taisyklės, suteikiančios tiesioginę prieigą prie paslaugų jūsų pasirinktiems klientų segmentams

Iš anksto užpildytos formos

Užsakymo numerio ar kitų pageidaujamų duomenų perdavimas iš anksto, kad būtų galima greičiau aptarnauti lankytojus vietoje

Qticket app key features & tools
Klientų nuomonės apklausos

Momentinis lankytojų grįžtamasis ryšys apie jų aptarnavimo patirtį, kad būtų galima nustatyti tobulintinas sritis

Automatiniai priminimai

Automatiniai pranešimai apie artėjančius vizitus su integruotais atšaukimo ir laiko keitimo mygtukais

Žemėlapis

Artimiausių filialų ar klientų aptarnavimo centrų atvaizdavimas žemėlapyje pagal kliento geolokaciją

Naudotojo autentiškumo nustatymas

Patvirtinimas telefono numeriu, el. paštu, kliento ID arba kitu pageidaujamu būdu

Paprasta integracija

Integracija su jūsų turimomis sistemomis ir pagrindinės dalies pritaikymas pagal jūsų svetainės dizainą

Nerandate to, ko ieškote? Nesijaudinkite, pritaikysime pagal jūsų individualius reikalavimus

Mumis pasitiki

Viešojo sektoriaus institucijos
Sveikatos priežiūros sektoriaus įmonės
Mažmeninės prekybos sektorius

Dažnai užduodami klausimai

1. Ar „Qticket“ parduoda eilių sudarymo techninę įrangą?

„Qticket“ siūlo ilgalaikę eilės aparatūros nuomą, įskaitant sąrankos ir priežiūros paslaugas. Jei jau turite eilių valdymo sistemą, galime patobulinti ir automatizuoti dabartinius eilių ir susitikimų planavimo procesus su greita ir nemokama integracija. Be to, teikiame programinės įrangos sprendimus, kuriuos lengva naudoti ir kuriems nereikia specialaus IT palaikymo.

2. Ar „Qticket“ sprendimai atitinka BDAR reikalavimus?

„Qticket“ sprendimai visiškai atitinka Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimus. Esame įsipareigoję saugoti tvarkomą asmens informaciją ir siekiame užtikrinti nuoseklų požiūrį į duomenų apsaugą, kurdami ir įgyvendindami atitinkamą politiką, procedūras, kontrolės priemones ir būdus, kad užtikrintume nuolatinę maksimalią atitiktį. Be to, įsipareigojame atnaujinti ir plėtoti savo metodus, kad jie atitiktų visame pasaulyje taikomų nacionalinių duomenų apsaugos įstatymų reikalavimus, taip pat individualius savo klientų reikalavimus.

3. Kokie reikalavimai keliami norint įdiegti „Qticket“ sprendimus mūsų versle?

Nėra reikalavimų. Jei dar neturite eilių sudarymo ir vizitų planavimo sistemos, siūlome atskirus sprendimus. Papildomų reikalavimų techninei įrangai nėra.

4. Kiek laiko užtrunka įdiegti „Qticket“ sprendimus?

Vidutiniškai apie 3–7 darbo dienas. Individualizuotos užklausos gali užtrukti ilgiau.

5. Ar įmanoma integruoti „Qticket“ sprendimus į savo programėlę?

Taip. „Qticket“ galima integruoti į mobiliąją programėlę per API.

6. Kiek kainuoja „Qticket“ sprendimai?

Kaina priklauso nuo pasirinkto funkcijų rinkinio ir darbo vietų (klientų aptarnavimo vietų ir (arba) specialistų) skaičiaus. Kadangi „Qticket“ siūlo programinės įrangos licencijavimą prenumeratos pagrindu (SaaS), sąskaita išrašoma kas mėnesį. Norėdami gauti jūsų reikalavimus atitinkantį pasiūlymą, nedvejodami susisiekite su mumis.

7. Ar galime naudoti „Qticket“ sprendimus neprisijungę prie interneto?

Ne. „Qticket“ veikia debesyje.

GDPR atitiktis
Kibernetinis saugumas
Techninė pagalba visą parą
Dažni naujinimai

Mėnesinė prenumerata

Užsisakykite demonstracinę versiją ir informaciją apie kainas
Susisiekite
qticketapp_news